  • Data: 2009-11-02 14:08:21
    Temat: Re: OT: Fundusze indeksowe
    Od: <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    a kot mówi o aptekarskiej dokładności?
    jeśli portfel nie będzie różnił się w kilku procentach składem to i tak nic
    się nie stanie. równie dobrze mozna odrzucić 5 najmniejszych spółek a i tak
    ci pozostanie ponad 90% odzwierciedlenia indexu.

    koszty transakcyjne? u mnie wychodzą 0,3% prtzy 20 spółkach z portfela.

    węc nie głupie rady tylko sprawdzone w praktyce.

    Pozdrawiam.