  • Data: 2004-03-19 14:38:34
    Temat: Re: [OT] Gdzie uciekac z tonacego okretu?
    Od: "pix" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skoro eksperci nie maja pojęcia, to może chociaz Ty sobie zdajesz sprawe
    ile
    > trzeba miec glosow w sejmie, zeby zmienic konstytucje RP ? Czy tak po
    prostu
    > uwierzyles SE ?

    Artykuł omawia tylko różne aspekty wprowadzania w życie szalonych
    pomysłów "wodza". O tym czy będzie miał okazję realizować je wszystkie,
    tylko część, czy też może żadnego to dopiero zadecyduje lud przy urnach
    wyborczych.
    BTW - aktualny link do artykułu:
    http://www.superexpress.pl:8080/archiwum.asp?element
    =175554

    > Osobiscie uwazam, ze nagonka na Leppera, ktora obserwujemy w ostatnich
    > dniach (łącznie z próbami ośmieszania, np. zaspół Def Lepper w trzecim
    > programie polskiego radia) bardziej mu pomaga niz szkodzi, ale to moje
    > skromne zdanie...

    Tutaj się zgadzam, ale tylko częściowo bo w większości przypadków
    nie wygląda to wcale na nagonkę tylko raczej kontynuację kampanii
    promocyjnej.

    Ano.

    Pix