  • Data: 2009-10-27 11:09:09
    Temat: Re: [OT] Nowa partia
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kc wrote:

    > Ty
    >
    > Chyba nie zrozumiałeś przekazu cukierników, za to działacz PO zrozumiał
    > doskonale. Swoją drogą trzeba mieć wybiórczą spostrzegawczość, by wyłuskać
    > jeden z tysięcy zjadanych dziennie tortów, a nie zauważyć, że ci którzy
    > sprzeciwiają się propagowaniu Cze Guevary i młota i sierpa to ciemnogród.
    >
    > kc

    Zrozumiałem. Tylko podaj mi podobieństwo do PRL tej sytuacji. Znasz jakiś
    przypadek miedzy '45 a '89 gdzie cukiernicy wytykali aktualnej władzy
    slogany Piłsudskiego? Jeżeli takie były to ukazały się w biuletynach SB i
    milicji, a nie w gazetach. Podaj niebezpieczne podobieństwo o jakim mówisz.
    Co w tej sytuacji niebezpiecznie przypomina PRL? Zaczynam podejrzewać, że
    jak wielu tu, mówisz o czymś dla samego gadania.