  • Data: 2009-11-04 05:57:48
    Temat: Re: [OT] Programy do analizy technicznej
    Od: "skippy" <...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Barbara"

    > jesteś, chłopie, żałosny ...
    > bowiem poglądy - to rzecz ludzka i każdy je powinien mieć :)

    To nie mój tekst i w nim nie ma poglądów.
    To tylko cytat.

    > W dodatku obrażasz ludzi, bo ja Twoim tekstem czuję się zdecydowanie
    > obrażona.

    Ułatwię Ci zadanie, donieś na Tok-FM i Palikota.
    Tylko że nie wiem o co tu się można obrazić.

    > Niestety, Ty swoje usiłujesz narzucić innym jako JEDYNIE SŁUSZNE - a to
    > już
    przerabialiśmy.

    Ja tu nie zaczynam nigdzie wrzutek politycznych i narzucania jedynie
    słusznych poglądów stąd wniosek, ze się zacietrzewiłas bezpodstawnie
    Ponieważ nie jesteś obrażona jak w kółko się pisze o rudym przygłupie itp,
    to jest to tylko Twoja poza mająca na celu żebu tu został na grupie tylko
    punkt widzenia Jurka w postaci spamu inicjowanego przez niego.
    I jak wiemy reszta to WSI i komuchy, każdy kto się nie zgadza.

    To juz przerabialiśmy, takie prasówki.
    W komunie.