eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[OT] Przelew za sprzedaz domu - jak to sensownie zorganizowac? › Re: [OT] Przelew za sprzedaz domu - jak to sensownie zorganizowac?
  • Data: 2010-03-03 18:54:58
    Temat: Re: [OT] Przelew za sprzedaz domu - jak to sensownie zorganizowac?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    grup dyskusyjnych:s...@l...local
    domain...

    > No, ale z tego co pamiętam zgoda w akcie notarialnym na poddanie się
    > egzekucji pozwala natychmiast zaspokoić się z takiej nieruchomości. Nie
    > jest tak?

    Co rozumiesz przez "natychmiast zaspokoić się"? Szczerze mówiąc nie wiem tak
    do końca jak to jest. Wydaje mi się, że taki akt powoduje tylko to, że nie
    trzeba odrębnie tytułu wykonawczego i klauzuli wykonalności uzyskiwać. Ale
    tak czy inaczej egzekucja z nieruchomości, jeśli dłużnik jest inteligentny
    (a w przypadku, o którym dyskutujemy z pewnością tak by było), to droga
    przez mękę i niekoniecznie zakończona sukcesem. Np. może być konieczne
    uzyskanie szeregu wyroków eksmisyjnych, po tym wszystkim nieruchomość może
    być zadłużona itd. Jak dłużnik to dłużej pociągnie to i nowe oszacowanie
    może być konieczne, a więc konieczność ponoszenia kosztów przez wierzyciela.