    From: g...@s...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [OT] Re: PKO BP S.A. - kłopot z rowerem
    Date: 2 Aug 2004 09:23:31 +0200

    > George, to była bardzo przemyślana rada, mniej więcej tak mądrze napisałeś,
    jak
    > post przyciąłeś
    > janke

    Rzeczywiście słabe to przycięcie... a Tobie życzę powodzenia w sądzeniu się z
    firmą ochraniarską za "wystawienie" roweru z banku zgodnie lub niezgodnie z
    regulaminem i prawem rozporządzania swoją własnością. To jest napewno dobrze
    przemyślane.

    George

    P.S. Jakbyś go przypiął nikt by Ci go nie ruszył bez zniszczenia Twojej
    własności. Nie wiem do czego masz go przypiąć .. mnie tam nie było - sam
    wymyśl.
    Oczywiście możesz powiedzieć że jakbyś miał zapięcie to równie dobrze możesz go
    przypiąc na zewnątrz. Ja też tak kiedyś zrobiłem i już roweru nie zobaczyłem.
    BTW Taka rada jaki problem.