  • Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Subject: Re: [OT] Re: Raiffeisen - konto osobiste
    Date: 2 Apr 2009 18:27:09 +0200

    On 2009-04-02, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    [...]

    > No tankuję za 160. Ale nie muszę jeździć z kilkoma przesiadkami no i mogę
    > więcej zarobić lub więcej odpocząć, bo nie tracę kupy czasu na dojazdy.

    To co opisujesz to jest wygoda. Koszt (realny) jest większy, co sam
    przyznałeś. Tak samo mogę argumentować, że zamiast szukać bankomatu
    ByZyWuByKy, których na śląsku dużo mniej, mogę sobie pójść do
    dowolnego bankomatu, bo a mam kaprys wyciągać codziennie drobne
    na śniadanie. :)

    A do pracy dojeźdzam 20 minut tramwajem (bilet miesięczny na tą trasę
    kosztuje mnie 26 zł). Jakbym chciał tą trasę uskuteczniać samochodem
    to jest to 25 minut (korki) i sporo wyższa cena. Masz też trochę
    skrzywioną GOPem wizję komunikacji. To naprawdę może być sensowniej
    zrealizowane. (tramwaje co 3-5 minut, wydzielone torowiska, szybkie
    trasy tramwajowe, omijające korki w mieście itp)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl