  • Data: 2005-01-04 18:26:08
    Temat: Re: [OT] Re: UWAGA:L WBK kabluje do BIKu o 5zl
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >To po co wrzucasz na grupę swoje "przemyślenia" na mój temat ? Masz cos do
    >mnie? No to ustaw sobie czytnik i po sprawie.

    Moze po to, zeby wreszcie dotarlo, ze to jest grupa _dyskusyjna_ ?!
    A miejsce gdzie Glenn popisuje sie swoja wiedza, gdzie kazdego, kto ma jakas
    watpliwosc lub zapyta sie o cos co dla Glenn jest oczywiste sie jebie
    (przykro mi, nie urodzilem sie grzecznym chlopcem) jak bura suke

    Wiesz co, dziewczyno, odklej sie od komputera, moze idz na spacer, ochlon,
    przeczytaj jeszcze raz swoje posty...bo o ile zwykle dyskusje z Toba sa malo
    merytoryczne i dość cięzkie, to dzisiaj jestes zenująca.

    I daruj sobie odpisywanie...

    MAd Hat
    ter