  • Data: 2004-08-18 16:40:54
    Temat: Re: [OT]Re: ciekawe pytanie
    Od: "john" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Oczywiscie pytanie jest malo ciekawe dla kogos kogo nie interesuja
    pieniadze. Moja pytanie dotyczy praktycznego wykorzystania
    kont offshore. Jesli ktos zna odpowiedz to prosze aby sie odezwal
    bez glupich komentarzy osob ktore nie maja nic ciekawego do powiedzenia.

    Dla rufio nie uwarzam, zebym przekroczyl ktorys z punktow netykiety,
    moje pytanie dotyczy tematow o ktorych sie tutaj pisze.
    W koncu to jest grupa milosnikow bankowosci czy tak.

    Pozdrawiam,
    Łukasz