eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiinteligo i żałoba, OK, ale całe tło czarneRe: [OT] Re: inteligo i żałoba, OK, ale całe tło czarne
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!mik
    e!not-for-mail
    From: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [OT] Re: inteligo i żałoba, OK, ale całe tło czarne
    Date: Tue, 20 Apr 2010 23:17:48 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 33
    Sender: t...@m...oldfield.org.pl
    Message-ID: <n...@o...org.pl>
    References: <hpqlq7$lpo$1@inews.gazeta.pl> <hq28r7$8kf$1@inews.gazeta.pl>
    <hq4l28$pcq$3@inews.gazeta.pl> <hq4rfd$kdk$1@inews.gazeta.pl>
    <hq9ftv$f8p$1@inews.gazeta.pl> <m...@i...localdomain>
    <hqcnon$b0h$1@inews.gazeta.pl> <m...@i...localdomain>
    <12hpipbxwws6f$.dlg@oldfield.org.pl>
    <m...@i...localdomain> <o...@o...org.pl>
    <m...@i...localdomain> <1...@o...org.pl>
    <m...@i...localdomain>
    NNTP-Posting-Host: trzypion.oldfield.org.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1271798392 438 77.236.9.21 (20 Apr 2010 21:19:52 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 20 Apr 2010 21:19:52 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    X-Face: "$/+nTK,0%`.lc4B~D91pIue%5RICC8#$_Ew'cP{uuDnja,Cs.yc8MiB+/k+~Plew/u|WDT
    7|0:(Sq?X-j&_?{]w+M/n'_(O3(Aj(4t[$Ep(|x]2v)R:E,Q|vM:z7Wipt2VeLQQ9iId1r\}"yBAEl
    Ie@=ELl0`X:yH3~Y-P~6
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:525451
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 19 Apr 2010 23:17:04 +0200, Krzysztof Halasa napisał(a):

    >> Z któregoś forum, gdzie dał skan pilot, który tam lądował.
    > Aha. Napisz jakbys znalazl np. URL.

    OK.

    >> Nie na zatrzymanie, a na przejście z opadania do wznoszenia. To znaczy czas
    >> reakcji silników plus czas do momentu kiedy maszyna zaczyna iść w górę.
    >> Zauważ, że w wypadku samolotu z usterzeniem na ogonie, żeby wyjśc do góry
    >> musisz na początek przyłożyć siłę w dół do ogona.
    >
    > To kwestia energii, normalnie maszyna lecaca z wlasciwa szybkoscia jest
    > w stanie na chwile zatrzymac opadanie bez zwiekszenia mocy silnikow
    > (przeciez dokladnie to robi sie wyrownujac przed samym przyziemieniem na

    e-e. Tutaj dochodzi 'screening effect.

    > Moze np. pilot odruchowo pociagnal za mocno (np. duzo wczesniej), kto to
    > moze wiedziec. Takich wypadkow bylo zreszta sporo ostatnio. Nie
    > tlumaczylbym raczej przyczyn katastrofy takim prostym stwierdzeniem,
    > ze jakies tam max kilkudziesieciometrowe lagodne wzniesienie zawinilo.
    > Tzn. oczywiscie pomijajac kwestia MDA.

    To jedna z przyczyn. Jak zwykle w katastrofie musi się zdarzyć wiele małych
    wydarzeń, żeby był końcowy efekt...

    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)
    _______/ /_ GG: 3524356
    ___________/ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1