  • Data: 2005-01-13 15:33:11
    Temat: Re: [OT] Re: oszustwa bankomatowe
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie wiem, może nawet nie warto tego robić, a lepiej potulnie zapłacić
    > co żądają (he, he).

    Nic takiego nie napisałam. Możesz mi nie wkładać w klawiaturę bzdur? Będę
    wdzięczna.

    > Ale cieszę się, że zrozumiałaś, że to TPSA jest powodem w sprawie i że
    > komornik jednak na razie (dopóki nie zapadnie wyrok) klientowi nie
    > grozi.

    No nie wiem. Jak klient jest informowany o toczacym się postępowaniu o
    wydanie nakazu zapłaty? Mam daleko posuniętą nieufnośc wobec naszych sądów.
    Poza tym padł tu postulat, że klient ma prawo nie zakładac blokady na 0700.
    Oczywiście, że ma. Tyle, że pozostaje pytanie jak potraktuje sąd taką
    sytuację: jest sporna faktura, operator proponuje blokadę, klient odmawia
    (ma prawo przecież!) i jest druga sporna faktura.