  • Data: 2005-08-12 09:01:42
    Temat: Re: [OT] Re: przelew z PKO do Inteligo
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora

    trainer napisał(a):

    > a tak przy okazji - to pamietam jak po obnizce emaxa wywiazała sie
    > krótka dyskusja po której miales się zająć SFI, i jestem ciekaw jak poszło?

    Uruchomiłem, pobawiłem się najpierw nabywaniem, konwertowaniem,
    sprzedawaniem itepe na bardzo niskie kwoty. Następnie przeżyłem szok,
    jak listonoszka przytaszczyła torbę potwierdzeń. ;-)

    Wszystko szło do góry, no to zainwestowałem całość w Skarbiec WAGA. No i
    nadeszła korekta. :-)
    Na pierwszy dzień poszło sporo w dół, na szczęście następnego odbiłem
    sobie straty i zyskałem kilka PLNów, przekonwertowałem do Skarba
    Gotówkowego i czekam na dobre czasy dla akcyjnych albo hybrydowych.

    Więc generalnie zachwycony nie jestem. Akurat musiało walnąć, jak
    zakupiłem udziały. :-)

    Zastanawiam się w którym funduszu trzymać środki gdy akcyjne i hybrydowe
    lecą na dół / są niepewne... Gotówkowy idzie do góry, ale w tempie
    porównywalnym z rachunkiem oszczędnościowym...