  • Data: 2009-02-18 12:46:13
    Temat: Re: [OT?] Religia i bogactwo
    Od: "ian" <ian88700@_REMOVE_yahoo.com> szukaj wiadomości tego autora

    "Jacek" <n...@o...pl> wrote in message news:gngult$fg6$1@news.onet.pl...

    > może trochę przesadziłem z tym prowadzeniem innych,
    > co ja tam mogę...

    to mamy podobne odczucia :)

    > A czy próbowałeś może wytłumaczyć przyszłym emerytom,
    > jak ich OFE uszlachetnia ?

    próbuję od dawna - w archiwach grupy sprzed lat mozna chyba znalezc
    co pisałem - ze jest to najgorsza reforma tylko ze skutkami odroczonymi w
    czasie,
    że to nie będzie służyło obywatelom, tylko instytucjom obsługującym.

    - niestety wygląda, że miałem rację, ale nawet świadomość emeryta nie zmieni
    jego sytuacji, bo obowiązek jest ustawowy, a "system" trzyma się dobrze.

    i jeszcze ta manipulacja z wynikami w reklamach - liczą zwrot nie od kwoty
    wpłaconej przez klienta, tylko od kwoty pomniejszonej o prowizję !!!

    No właśnie - jaka jest przyczyna, że tak się dzieje?

    pzdr
    ian