    From: andy_k <a...@a...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [OT] Starość nie radość...
    Date: Fri, 22 Oct 2004 00:15:14 +0200

    On Fri, 22 Oct 2004 00:00:15 +0200, yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>
    wrote:

    >Co prawda nie do końca pojąłem wywód (być może reprezentuje on inny nurt
    >filozoficzny), ale za to, pod nieobecność Glenn mogę podpowiedzieć, że

    Trudno, moze ktos specjalnie dla Ciebie przetlumaczy z Polskiego na "Nasze".
    ;)

    >ma to coś wspólnego z muzyką i to na dodatek nie jest muzyka jazzowa. Co

    No popatrz, a sadzilem, ze z pierwszym Amerykanskim lotem orbitalnym czlowieka
    (nota bene kiepskie to bylo orbitowanie w porownaniu z Gagarinem).

    >zresztą dla "stałych bywalców" nie powinno być odkryciem...

    Dla stalych moze, dla starych, ale nie stalych niekoniecznie (nie kazdy ma
    czas sledzic na biezaco grupe i wszystkie watki, pomimo ze sie zalicza do jej
    wieloletnich bywalcow).

    Tak czy siak, malo oryginalne...