  • Data: 2004-10-21 22:00:15
    Temat: [OT] Starość nie radość...
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Zdarzyło się to jak raz 2004-10-21 23:53, kiedy andy_k napisał(a) co
    następuje:

    > Ale "filozofowanie", wg mnie to tylko test na to kto jest nowy na tej grupie,
    > ale to mozna zauwazyc i bez uciekania sie do pomocy Glenn. Ciagle gadanie o
    > plci Glenn w niemal kazdym dluzszym watku, w ktorym Glenn sie odezwie, jest
    > dla starych bywalcow tej grupy co najmniej nudne. To przeciez calkiem
    > normalne, ze nowi na grupie nie beda wiedzieli, ze Glenn to kobieta i to nie
    > ich wina, a Glenn, ze sobie meski pseudonim wybrala (swoja droga ma ladne
    > imie, wiec nie wiem, dlaczego je "ukrywa").
    >
    > A wlasciwie co znaczy slowo "Glenn", wyjasnisz Agnieszko?

    Co prawda nie do końca pojąłem wywód (być może reprezentuje on inny nurt
    filozoficzny), ale za to, pod nieobecność Glenn mogę podpowiedzieć, że
    ma to coś wspólnego z muzyką i to na dodatek nie jest muzyka jazzowa. Co
    zresztą dla "stałych bywalców" nie powinno być odkryciem...

    --
    **** Jak rzekł pewien klasyk: ****
    **** "If you're so smart, why aren't you rich?" ****