  • Data: 2009-12-16 18:48:14
    Temat: Re: [OT] brak ustalonego wieku emerytalnego
    Od: bzdreg <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MarekZ pisze:
    > Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:hgb523$1h3i$...@n...ipartners.pl...

    > Emeryci i tak przecież nie dostaną pieniędzy, które wydaje im się
    > obecnie, że dostaną. Pozostaje tylko do ustalenia, w jaki sposób mają
    > sobie to uświadomić. Co więcej, wprowadzenie takiej zmiany zbliży system
    > do całkowicie kapitałowego a oddali od całkowicie repartycyjnego.
    > Zaproponowany przez rząd sposób wydaje mi się bardzo dobry, ale jak
    > widzę jestem w tym poglądzie raczej odosobniony. :)

    Ależ - nie!
    Popieram Cię!
    To krok we właściwym kierunku.
    Jednak system byłby "kapitałowy", gdyby każdy odkładał na swoją
    (wyłącznie swoją!) emeryturę ile chce, kiedy (tzn jak długo) chce i w
    jaki sposób chce.
    Jeden będzie płodził, wychowywał i kształcił dzieci, drugi kupował
    akcje, trzeci złoto, czwarty ziemię, a piąty wszystko przepije, bo uzna,
    że lepiej żyć krótko i wesoło, niż długo i nudno.

    Jednak rację ma przedpiśca: Nie wierzyć im! To ultrach..e!

    --
    Tnx. Regards. Bzd.