eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpw[OT little] sie obudzili... ciekawe z czego teraz GS bedie żył ? z handlu CO2 ? › Re: [OT little] sie obudzili... ciekawe z czego teraz GS bedie żył ? z handlu CO2 ?
  • Data: 2009-07-09 20:13:04
    Temat: Re: [OT little] sie obudzili... ciekawe z czego teraz GS bedie żył ? z handlu CO2 ?
    Od: "Gonzo" <g...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    "ViRuS" <b...@b...pl> wrote in message
    news:h34bqu$7gc$1@inews.gazeta.pl...
    > ALe jesli ktos chce pogrywac sobie na instrumentach pochodnych jak
    > najbardziej ma do tego prawo. Oby tylko to nie mialo wplywu na prawdziwe
    > transakcje, czyli oby ogon nie machał psem.
    Zalozmy ze w kasynie ropa jest wyceniana wyzej niz fizyczna. Wtedy taki GS w
    kasynie obstawia spadki i jednoczesnie kupuje fizyczna. Jego zysk to
    roznica. Poniewaz jednak jest dodatkowym kupujacym - cena rosnie. Gdy
    kontrakt wygasnie sprzeda fizyczna rope na rynku.
    Spekulacja taka sama jak do tej pory - ale dostepna tylko dla najwiekszych.
    To ja juz wole tak jak jest teraz - przynajmniej kazdy moze zarobic na
    wzroscie ropy.
    A tak ogolnie to skad sie bierze w ludziach chec ograniczania dysponowania
    ich wlasnoscia (w tym przypadku pieniedzmi). Jesli te pieniadze sa moje to
    moge sobie z nimi zrobic co zechce, nawet zrobic na nie klocka i spuscic w
    kiblu - TO MOJE!