eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpw[OT little] sie obudzili... ciekawe z czego teraz GS bedie żył ? z handlu CO2 ? › Re: sie obudzili... ciekawe z czego teraz GS bedie ?y? ? z handlu CO2 ?
  • Data: 2009-07-09 13:53:39
    Temat: Re: sie obudzili... ciekawe z czego teraz GS bedie ?y? ? z handlu CO2 ?
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    skippy wrote:

    > Wszystko to socjalistyczne brednie.
    > Bandy nieudaczników i poszkodowanych życiowo oraz umysłowo chciałyby, zeby
    > wszystko zrobił i regulował aparat pod przywódctwem paru
    > wszystkowiedzących mędrków.
    > Stąd cała ta tęsknota do PRLu środowisk udających bogobojne i prawicowe.
    > Chcieliby takiego nastepnego PRLu ale pod swoim przywództwem.

    Ja to zjawisko tłumaczę brakiem chęci do odpowiedzialności za własne
    decyzje. Dużo wygodniej jest znaleźć kogoś, kto będzie za nas podejmował
    decyzje, a potem narzekać niż wszystkie swoje głupoty brać samemu na klatę.
    To zapotrzebowanie było, jest i będzie w dużych ilościach. Na nie właśnie
    odpowiadają politycy w dzisiejszym wydaniu. A że przy tym wykorzystują
    swoich wyborców, no cóż. Wyborcy o tym wiedzą liczą to jako koszty i nic nie
    zmieniają tylko dalej pchają świat w nieodpowiedzialność. Stąd się bierze
    tęsknota za dobrym, szczodrym i sprawiedliwym królem, którym wszystkim robi
    dobrze. Poddani za to obejrzą telewizje przy piwku, ewentualnie w porywie
    aktywności przejdą się do bankomatu.