  • Data: 2004-12-29 08:50:57
    Temat: Re: [OT - przynajmiej do połowy]: citi podwyższa limit na karcie
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> wrote in message
    news:cqsina$mhg$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Sądzę. Ja też co roku w październiku publicznie ogłaszam, że poczucia
    > humoru nie mam, a żarty będą tylko dla dotlenienia. Ale młodziaki powinny
    > być śmieszniejsze.

    No właśnie. O tempora! ;)

    > Moje przygody z Citi znasz, zresztą pisałem tu o nich parę razy. Ale z
    > drugiej strony małżonka stale i wciąż zadowolona z karty, a na święta
    > dostała nawet od citi flaszkę wina z kolekcji pana Zasady. Aż się dziwię,
    > że Amra o tej akcji alkoholowej nie pisał. Wina na razie nie próbowaliśmy
    > bo to cabernet, ale fakt że marka i rocznik nieprzypadkowe.

    No, to całkiem nieprostacko jak na Amerykanów, może się tam pomiędzy nimi
    jakiś "alegancki Francuzik" zapodział? Ale twoja żona jest żelaznym klientem
    to i nie dziwota, że ją honorują.

    > A inne banki nic nam nie dały, tylko multi jakiegoś kolędowego singla, a
    > i to za późno bo dzisiaj dopiero przyszedł. Więc to citi takie znowu

    Bo ty złym klientem jesteś - kredytów brać nie chcesz, a jak weźmiesz, to o
    ratach za nic nie zapominasz - jak bank ma na tobie zarobić, no jak?

    > Standardy to są wzięte żywcem z amerykańskiego citi. To wielki bank jest,
    > a statystycznie złodzieje stanowią wąski margines (w stanach nawet węższy
    > ;-) ). Jak się wydaje, tamtejszym magom wyszło, że zabezpieczenia są
    > droższe od reklamacji. Podobną politykę miał przez lata microsoft, któremu
    > wręcz opłacało się piratowanie systemów operacyjnych.

    Ja już nawet nie narzekam na zabezpieczenia (chociaż pod względem obsługi
    reklamacji, a i standardów rynkowych chyba nam jeszcze jakiś dystans do
    Stanów pozostał?), ale na siermiężną ergonomię serwisu. Gdybym miał kręcić
    film s-f. z radzieckimi bankami internetowymi w roku 2020 w tle, to bym
    oparł się na standardzie serwisu citi. Ma w sobie coś z Szulkina. Faktem
    jest jednak, że jakoś działa, byle nie klikać za wcześnie na pojawiające się
    flegmatycznie ikonki, bo się zwiesi.

    > I nawzajem wszystkiego dobrego!

    Dzięki!

    T.