eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiciti podwyższa limit na karcieRe: [OT - przynajmiej do połowy]: citi podwyższa limit na karcie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.task.gda.pl
    !not-for-mail
    From: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [OT - przynajmiej do połowy]: citi podwyższa limit na karcie
    Date: Wed, 29 Dec 2004 09:50:57 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl
    Lines: 46
    Message-ID: <cqtr5f$7c7$1@korweta.task.gda.pl>
    References: <cqp62v$93b$1@korweta.task.gda.pl> <cqpo10$nlm$1@news.onet.pl>
    <cqpolb$iop$1@korweta.task.gda.pl> <cqpoq7$6rt$1@news.onet.pl>
    <cqpslk$a2$1@korweta.task.gda.pl> <cqpttj$pcv$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <cqsgc3$jkq$1@korweta.task.gda.pl> <cqsina$mhg$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: bws206.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: korweta.task.gda.pl 1104310255 7559 83.29.242.206 (29 Dec 2004 08:50:55 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 29 Dec 2004 08:50:55 +0000 (UTC)
    X-Original-Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Organization-Notice: Organization line has been filtered
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:330918
    [ ukryj nagłówki ]

    "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> wrote in message
    news:cqsina$mhg$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Sądzę. Ja też co roku w październiku publicznie ogłaszam, że poczucia
    > humoru nie mam, a żarty będą tylko dla dotlenienia. Ale młodziaki powinny
    > być śmieszniejsze.

    No właśnie. O tempora! ;)

    > Moje przygody z Citi znasz, zresztą pisałem tu o nich parę razy. Ale z
    > drugiej strony małżonka stale i wciąż zadowolona z karty, a na święta
    > dostała nawet od citi flaszkę wina z kolekcji pana Zasady. Aż się dziwię,
    > że Amra o tej akcji alkoholowej nie pisał. Wina na razie nie próbowaliśmy
    > bo to cabernet, ale fakt że marka i rocznik nieprzypadkowe.

    No, to całkiem nieprostacko jak na Amerykanów, może się tam pomiędzy nimi
    jakiś "alegancki Francuzik" zapodział? Ale twoja żona jest żelaznym klientem
    to i nie dziwota, że ją honorują.

    > A inne banki nic nam nie dały, tylko multi jakiegoś kolędowego singla, a
    > i to za późno bo dzisiaj dopiero przyszedł. Więc to citi takie znowu

    Bo ty złym klientem jesteś - kredytów brać nie chcesz, a jak weźmiesz, to o
    ratach za nic nie zapominasz - jak bank ma na tobie zarobić, no jak?

    > Standardy to są wzięte żywcem z amerykańskiego citi. To wielki bank jest,
    > a statystycznie złodzieje stanowią wąski margines (w stanach nawet węższy
    > ;-) ). Jak się wydaje, tamtejszym magom wyszło, że zabezpieczenia są
    > droższe od reklamacji. Podobną politykę miał przez lata microsoft, któremu
    > wręcz opłacało się piratowanie systemów operacyjnych.

    Ja już nawet nie narzekam na zabezpieczenia (chociaż pod względem obsługi
    reklamacji, a i standardów rynkowych chyba nam jeszcze jakiś dystans do
    Stanów pozostał?), ale na siermiężną ergonomię serwisu. Gdybym miał kręcić
    film s-f. z radzieckimi bankami internetowymi w roku 2020 w tle, to bym
    oparł się na standardzie serwisu citi. Ma w sobie coś z Szulkina. Faktem
    jest jednak, że jakoś działa, byle nie klikać za wcześnie na pojawiające się
    flegmatycznie ikonki, bo się zwiesi.

    > I nawzajem wszystkiego dobrego!

    Dzięki!

    T.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1