  • Data: 2009-12-09 11:15:47
    Temat: Re: [OT] śmiertelne zagrożenie
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Pozazdrocić...

    Czego? Taniego ubezpieczenia przy zaledwie 4 ltniej hsitori bezwypadkowej?
    To, ze mam "tylko" 4 lata udokumentowane oznacza, ze 4 lata jestem
    wlascicelem ubezpieczenia... wczesniej zawsze byl ktos inny, a to firma a to
    inne osoby.
    Nie moge udowdnic, jezdzenia 8 lat bezwypadkowo samochodem firmowym. Zaden
    uzbepieczyciel nie wezmie mojegto czy mojego pracodawcy oswiadczenia, liczy
    sie nazwisko na polisie w tym, propblem z udokumentowana historia.