eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiObciążenie karty VISARe: Obciążenie karty VISA
  • Data: 2003-11-03 17:14:00
    Temat: Re: Obciążenie karty VISA
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dziękuję za wyjaśnienia - dla porządku podaję iż moje zamówienie to 2 dyski
    CD z oprogramowaniem. Oni przesyłają takie przesyłki zwykłą pocztą (listem
    zwykłym) i tak do tej pory było. podejrzewam więc, że po prostu przesyłka
    zginęłą, ale nie w Urzędzie Celnym (podają bardzo niską wartość do cłą np. 5
    USD).

    Z.K.

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...com> napisał w wiadomości
    news:bo5vv8$6hl$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Zygmunt Kałuża" <e...@d...pl> napisał w
    wiadomości
    > news:bo5ohd$okm$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > > Dokonałem zakupu pewnego towaru w sklepie internetowym płacąc kartą VISA
    .
    > > Obciążenia karty dokonano na kwotę zakupu, ale towaru nie przysłano.
    Firma
    > > jest poważna, już nieraz tam kupowałem i było wszystko OK, teraz chyba
    po
    > > prostu przesyłka zaginęła.
    > >
    > > Na maile, faxy i listy na razie nie odpowiadają.
    > >
    > > Czy jest w takiej sytuacji możliwość, aby VISA zwróciła wpłaconą kwotę -
    > jak
    > > i z kim to załatwiać ?
    >
    > A po co Visa?
    > Reklamujesz transakcje w banku, ktory ci karte wydal.
    > Bank cie obciazyl kwota transakcji, a ty przeciez niczego nie kupiles,
    > prawda? Bo chyba nie maja potwierdzenia, ze ci towar dostarczyli?
    > Obciaza sie za dostarczony towar, a nie za zamowienie go.
    >
    > > Kwota nie jest strasznie duża ok. 30 USD, ale chciałbym doprowadzić
    sprawę
    > > do końca - albo przysłanie towaru, albo zwrot kasy.
    >
    > Mozesz, ale posluchaj autentycznej historii mego znajomego:
    > Zamowil towar (za jeszcze mniejsza kwote...). Obciazono go.
    > Po miesiacu bezskutecznego oczekiwania powiadomil ich grzecznie mailem, ze
    > zamierza wystapic do swego banku o zwrot pieniedzy, bo towaru nie dostal.
    Po
    > kilku godzinach dostal solenne przeprosiny i obietnice natychmiastowej
    > ponownej wysylki zamowienia. Po ok. 10 dniach przesylka doszla, ewidentnie
    > daty stempli wskazywaly na wysylke po interwencji.
    > OK.
    > Po nastepnych 2 miesiacach dostal... pierwsza przesylke z napisami z
    Urzedu
    > Celnego gdzie "dotarla uszkodzona". Niczego nie brakowalo...
    >
    > Ja sie nie dziwie, ze oni nie chca z nami handlowac przez internet...
    >
    > --
    > Pozdrowienia
    > --
    > Slawek Kos ---> s...@k...pl
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1