eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiObciążenie za odrzuconą transakcjęRe: Obciążenie za odrzuconą transakcj
  • Data: 2005-04-15 08:33:46
    Temat: Re: Obciążenie za odrzuconą transakcj
    Od: "Seba" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Krab <_...@k...pl__> napisał(a):

    > > reklamację składasz po zaksięgowaniu transakcji - póki co nie masz czego
    > > reklamować; zablokowanie kwoty w limicie kk nie jest równoznaczne z jej
    > > późniejszym rozliczeniem
    >
    > czesto nie przyjmuja reklamacji jesli jeszcze nie dostalo sie wyciagu, z
    > taka sytuacja spotkalem sie juz w przypadku kk bph oraz w plusgsm, bardzo
    > mnie to zloscilo, bo po co udostepniaja podglad przez www skoro go nie
    > uznaja sami, ale w obu przypadkach i tak czekalem az przysla wyciag na
    > pismie, aby z nim dopiero isc do reklamacji
    >
    >

    tzn mamy 2 możliwości : zaksięgowaną transakcję (widoczną w podglądzie jako
    obciązenie konta karty kredytowej) oraz zablokowaną kwotę transakcji (tzw
    autoryzacja) - nie widac jej jako zaksiegowanej transakcji, ale limit
    dostępny na karcie jest pomniejszony o tą kwotę. I teraz - autoryzacji nie ma
    sensu reklamować, bo to de facto nie jest obciążenie, a blokada pod takie
    obciążenie, która albo się rozliczy, albo nie. Jeśli zaś transakcja jest
    zaksięgowana - to jak najbardziej można ją reklamować, i troche dziwne jest
    to że niektóre banki każą czekać na wyciąg.. Skoro widać obciążenie w
    internecie, to wiadomo że na wyciągu też będzie..


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1