  • Data: 2002-10-22 09:25:14
    Temat: Re: Obliczanie rat ???
    Od: AdAdamus <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Orzechowski napisał(a):

    > [ciach]

    Abstrahując trochę od tematu w którym się wypowiadasz, zauważyłem że jest
    Tobie dość bliska tematyka APR-ów.
    Napewno będziesz wiedział jak odpowiedzieć na moje pytanie, jeżeli jest to
    banalne to trudno ale na prostotę najtrudniej wpaść.
    Jak wyliczyć z ustawowego wzoru na APR "i"? O ile wzór zawiera tylko jeden
    składnik (jedną ratę) to nie ma problemu aby wyliczyć "i" z proporcji. A co w
    przypadku np. 24 rat? Liczymy każdy składnik osobno przywrównując go do raty
    kapitałowej?

    Pozdrawiam - AdAdamus