  • Data: 2009-08-04 10:55:35
    Temat: Re: Obligacje?
    Od: "\\n" <n...@m...xy> szukaj wiadomości tego autora

    Przemyslaw Kempinski pisze:

    > A i jeszcze jedno pytanko odnosnie ewntualnego handlowania obligacjami
    > na gieldzie. Jak kupie przez stronke obligacjeskarbowe.pl te trzylatki
    > to jakos mozne je przeniesc na rachunek gieldowy? Sa za to jakies
    > oplaty?

    Jak kupowałem przez pkobp to przy zakupie trzeba było tylko podać nr
    konta w BM i nie było opłat. Przypuszczam, że jest to standard.
    Natomiast niewykluczone, że są opłaty w razie późniejszego przekazania
    do biura. Tzn. na pewno są opłaty za przeniesienie z biura do biura, ale
    mi chodzi o sytuację kiedy nie ma się ich w biurze maklerskim.
    Co do obrotu na giełdzie: małe obroty są więc ze sprzedażą może nie być
    tak różowo:
    http://stooq.pl/notowania/index.html?data=20090804&k
    at=g8&show=2&wtr=1&chart_=1&typ_=l&sort=

    --
    Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
    i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania