    From: root <r...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Obligacje a IKE
    Date: Tue, 26 Apr 2011 15:44:55 +0200

    > Formalnie on jeszcze nic nie płaci bo nie rozliczył pit.

    > Ależ właśnie pobiorą mu podatek od 30 zł(bo taki jest dochód z kuponu)
    > czyli 5,7 zł, który póżniej skoryguje w pit na 3,80 zł( bo ma stratę na
    > wykupie obligacji 110 -100)

    > Nigdy nie mówiłem inaczej, chodzi o sposób rozliczenia i w związku z tym
    > terminy płacenia.

    Wiem ze nie pisałeś inaczej. Ciekawy jestem jaka jest praktyka.

    Napisz mi co zrobi DM jesli kupisz na GPW obligacje na dzien przed
    odsetkami a potem zaraz ja sprzedasz. Czy od razu potracają podatek po
    wplynieciu odsetek czy wplywaja ci wszystkie odsetki a na koniec roku
    wystawiaja zwykły PIT.

    Ciekawy jestem bo nigdy czegos takiego nie zrobiłem i ciekawe czy jesli od
    razu potrącają, to czy od całości kuponu czy tylko od obliczonego dochodu?

    Raz zadałem to pytanie teoretyczne w bossie i odpowiedziano mi ze nie
    pobiorą od całości tylko od faktycznego dochodu.