  • Data: 2002-11-13 18:08:51
    Temat: Re: Obligacje jak swieze buleczki ;)
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale ta reklama jest po prostu beznadziejna, choć wygląda na to, że
    niestety
    > skuteczna.

    Tak - zwrocilbym jednak uwage na inna rzecz. Wlasnie rezygnowalem ze
    wznowienia karty (jeszcze dzialajaca a pani mi ja sciachala - ale i tak jej
    nie uzywalem - mam Maestro ;) w BZ WBK.
    Co sie okazuje? Otoz BZ WBK sprzedaje te obligacje _w wyznaczonych_
    placowkach. Czyli - chesz sobie kupic "zapiep.." na drugi koniec Wawy (np z
    Kabat). No to gratuluje pomuslu - mowie kobitce, ze w takim razie klient
    pojdzie obok do Pekao - zwlaszcza, iz ma pare promili wiecej ;)
    Czyli.... nie pomysleli tym razem