eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiObligacje skarbowe i oprocentowanieRe: Obligacje skarbowe i oprocentowanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED.83.8.248.197.ipv4.supernova.ora
    nge.pl!not-for-mail
    From: a <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Obligacje skarbowe i oprocentowanie
    Date: Sun, 21 May 2023 12:34:43 +0200
    Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
    Message-ID: <u4cs5b$1lefj$5@news.icm.edu.pl>
    References: <u3iqr9$1405v$1@dont-email.me> <m...@i...localdomain>
    <u3q1nn$lclo$2@news.icm.edu.pl> <u3tp5m$2tg$1$Arek@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <u3v6hc$tun7$2@news.icm.edu.pl> <u3vbh8$4a3$1$cef@news.chmurka.net>
    <u3vh55$tun7$5@news.icm.edu.pl> <u3voc6$b0h$3$cef@news.chmurka.net>
    <u473p1$1cdtf$3@news.icm.edu.pl> <u478vf$65m$1$cef@news.chmurka.net>
    <u47b15$1cdtf$4@news.icm.edu.pl>
    <t1ie8y3bj4lw$.1huw6yqm8elp5$.dlg@40tude.net>
    <u4803l$1cdtf$5@news.icm.edu.pl>
    <nycjrgt5ps6t$.4qzn2o6t7uer$.dlg@40tude.net>
    <u4anuv$1cdtf$6@news.icm.edu.pl> <u4aq63$9qs$1$cef@news.chmurka.net>
    <u4ar6s$1cdtf$7@news.icm.edu.pl> <u4bd4r$m93$1$cef@news.chmurka.net>
    <u4chjj$1lefj$2@news.icm.edu.pl> <u4cj3j$g93$2$cef@news.chmurka.net>
    <u4cjcq$1lefj$3@news.icm.edu.pl> <u4ck1p$flj$1$cef@news.chmurka.net>
    <u4cld3$1lefj$4@news.icm.edu.pl> <u4cnkr$g93$3$cef@news.chmurka.net>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sun, 21 May 2023 10:35:23 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.icm.edu.pl;
    posting-host="83.8.248.197.ipv4.supernova.orange.pl:83.8.248.197";
    logging-data="1751539"; mail-complaints-to="u...@n...icm.edu.pl"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/102.10.1
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <u4cnkr$g93$3$cef@news.chmurka.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:667811
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2023-05-21 o 11:19, cef pisze:

    > No i ja właśnie to rozumiem, że w kwestii skali za tą niską ceną
    > idzie też jakość, dlatego sam unikam produktów pakowanych
    > specjalnie dla danej sieci marketów, bo z reguły cena tak uzyskana
    > jest kosztem czegoś. Nie zawsze jest to jakaś dramatyczna różnica
    > powalająca na kolana, ale biorąc pod uwagę właśnie skalę to
    > producentom i sprzedawcom się opłaca. Mam w rodzinie
    > takiego menagera produktu, więc wiem od podstaw jak się
    > kombinuje na takich produktach.
    >

    To nie do końca jest zawsze tak... Butelka 1,75L robiona jest tylko dla
    Biedronki (Coca-cola, Pepsi, Tymbark itd.). Nie chodzi o to, aby produkt
    w środku był gorszy, ale aby ktoś nie wpadł na pomysł sprzedawania
    takich butelek poza siecią. Nie jest tajemnicą, iż bywa, że właściciel
    mięsnego kupuje w Biedrze np. filet z kurczaka, aby za chwilę go
    wystawić u siebie w sklepie 2 razy drożej. Rzecz jasna, jako produkt z
    Borów Tucholskich, od szczęśliwych kurczaków itd. Podobnie bywa w cukrem
    czy innymi produktami. Tymczasem coca-coli z 1,75L do puszek nie
    poprzelewasz. ;-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1