    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Obronność ....
    Date: Sat, 31 Oct 2009 12:30:42 +0100

    Andrzej Adam Filip wrote:

    > A ruszysz ciężką dupę *własną* i rozbijesz statystyki "ogólno-wojskowe"
    > na marynarkę, lotnictwo, ...?
    > Ilu mechaników, wartowników, itp/itd przypada w lotnictwie na jednego
    > pilota F-16 (konstrukcji z początku lat 70)?
    >
    > Ta statystyka *na pierwszy rzut oka* wygląda horrendalnie, takie
    > "ślizganie się po temacie" jak zaprezentowałeś takiego wrażenia ni
    > wuja nie zmienia bo pozostajesz na takim samym poziomie "demagogii"
    > jak Michalkiewicz.

    Ty się nie ślizgaj tylko podaj ilu oficerów jest w korpusie medycznym,
    prawniczym. Ilu oficerów jest na stanowiskach technicznych. I na koniec
    podaj ilu jest na stanowiskach dowódczych. Potem szeregowych i podoficerów
    podziel przez tych na stanowiskach dowódczych i coś będzie wiadomo.
    Michałkiewicz i Endriu myślą sobie, że ich czytelnicy są głupsi od nich i to
    błąd. Jest odwrotnie.