  • Data: 2009-10-31 13:22:34
    Temat: Re: Obronność ....
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "skippy" <...@n...ma> pisze:
    > Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Potrzebujesz jak najwięcej debili bez szkoły, mięsa armatniego?

    A ty potrzebujesz więcej przepłacanych żołnierzy za wysokiej rangi żeby
    im szybko płacić wysokie, szybkie a wiec BARDZO kosztowne wojskowe
    emerytury?

    Too many chiefs, and not enough Indians.

    Taka "nadwyżka" wyższych szarż jest *choćby* całkowicie finansowo nie do
    zaakceptowania przy obecnym systemie emerytur wojskowych.
    "To jest albo albo" - albo niższe podstawy do wojskowych emerytur albo
    bardzo inny wojskowy system emerytalny.

    Ja traktuje zobowiązania emerytalne państwa oraz "prawa nabyte" *bardzo*
    poważnie, aż tak poważnie że ich dalsze zaciąganie na kwotę znacznie wyższą
    niż niezbędna uważam za *kryminalną* nieodpowiedzialność/niegospodarność.

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Szlachetny każdą rzecz z różnych stron widzi i nie ma uprzedzeń.