    From: Bungiel <d...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Obsługa Alior przez net
    Date: Fri, 23 Apr 2010 15:36:54 -0700 (PDT)

    On Apr 24, 12:21 am, "kashmiri" <n...@n...com> wrote:
    > Bungiel <d...@g...com> dared to write:

    > A boś czepił się JS. Widziałeś choćby jedną stronę bankową bez "miernej jakości
    javascript"?

    JS się nie czepiam - oceniałem wykonanie a nie dobór technologii. W
    zasadzie mierną jakość można przypisać całej warstwie klienckiej.
    Dodam jednak, że nie widziałem jeszcze systemu bankowego w Polsce z
    elegancko napisaną stroną kliencką, więc Alior nie jest jakimś
    wyjątkiem.
    Zawsze mnie to dziwiło, ale nie znam tego rynku (od strony producentów
    softu), więc może to po prostu taki standard.