eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiObsługa klientów w bankach ... DnB NORD kredyt hipoteczny › Re: Obsługa klientów w bankach ... DnB NORD kredyt hipoteczny
    From: "eg" <e...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Obsługa klientów w bankach ... DnB NORD kredyt hipoteczny
    Date: Sun, 2 Aug 2009 18:15:43 +0200
    Sender: e...@9...254.190.10

    hmm, w polsce niby jest wiele bankow, ale wszedzie panuje mniejszy lub
    wieksz balagan i niestety walke o klienta rozumie sie chyba tak, jak to
    niedawno pisano o millenium - by wyrobic program sprzedazy, wciskano
    produkty rodzinie i znajomym, ktorzy i tak z nich nie korzystali

    natomiast jak klient przychodzi do banku jest czesto skutecznie zniechecany
    na dzien dobry (moja niedawna wizyta w bgz przypominala iscie czasy komuny,
    gdzie kulminacja dlugiej rozmowy z pania, ktora na zadne niemal pytanie nie
    znala odpowiedzi byl problem, by dac mi tabele prowizji do karty kredytowej,
    w koncu nie dostalem)

    wracajac do dnbnord pewnym bledem bylo zapewne w tej calej historii zlozenie
    wniosku tylko w jednym banku, choc z drugiej strony wiadomo bankowcy w
    oddzialach zapewniaja, ze wszystko odbedzie sie szybko i sprawnie i nie
    bedzie problemow (bywa, ze nawet wciskaja kit w zywe oczy)

    podobna historie na tej grupie czytalem tez w odniesieniu do nordei

    w dziwnym kraju zyjemy, do nieporadnosci panstwa juz sie przyzwyczailismy,
    ale komercyjne instytucje powinny dzialac lepiej - czy to juz taka nasza
    polska tradycja narodowa, ze kopiemy co sie da (i nawet tam, gdzie pozornie
    nie mozna juz nic skopac)

    moge zrozumiec, ze bank uznal, ze ryzyko jest za duze, ale ciezko zrozumiec,
    ze tyle czasu zwodzil ludzi nie podejmujac ani pozytywnej decyzji, ani
    odrzucajac wniosek

    rok temu mialem troche podobna historie z mbankiem i z karta kredytowa z
    limitem mniejszym niz moja miesieczna pensja - z miesiac mnie zwodzili i w
    koncu nie dostalem, ale po roku, przyslali grzeczna wiadomosc w systemie
    transakcyjnym (juz nie wspomne, ze nie wyrazalem zgody na przetwarzanie
    danych do celow marketingowych, ale co tam), ze proponuja mi karte z limitem
    3,5 krotnie wiekszym niz ten, o ktory wowczas wnioskowalem (nie przecze, ze
    w miedzyczasie rowniez wzrosla troche moja pensja) - ot bankowa
    filozofia.... zgadnijcie, czy karte wzialem? ;) nie mowie, ze nie bede
    korzystal z nowych produktow mbanku, bo niektore maja naprawde fajne, ale po
    tamtej historii podchodze do nich jak pies do jeza...