  • Data: 2005-03-21 11:56:56
    Temat: Re: Od 18 marca wszystkie KK w BZWBK z chipem
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    p1w <p...@w...pl> writes:

    > Taaak ??? A co zrobi sprzedawca ja zobaczy kartę z chip-em, a nie ma
    > POS-a chipowego ?? Odmówi przyjęcia karty, bo w przypadku nielegalnego
    > jej użycia on odpowiada za transakcję.

    Skad ten pomysl?
    Po pierwsze, to nie ma prawa odmowic (co automatycznie nie oznacza
    ze nie odmowi, ale jest punktem zaczepienia).
    Po drugie, to wtedy powinien odpowiadac wlasciciel terminala,
    a sprzedawce nie powinno to interesowac.
    Po trzecie, jak sprzedawca bedzie codziennie widzial tylko karty
    hybrydowe, to bedzie mial wybor jak obecnie miedzy kartami i ich
    brakiem.

    A jeszcze po czwarte, to jak karta ma tylko pasek, to wcale nie
    oznacza ze sprzedawca na pewno dostanie pieniadze.
    --
    Krzysztof Halasa