  • Data: 2009-07-07 20:51:07
    Temat: Re: Od dzisiaj Lokaty Codziennie w Getinie tylko w oddziałach
    Od: "azot" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:h2vscg$6dt$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Od dzisiaj Lokaty Codziennie w Getinie tylko w oddziałach.
    >
    > Tak twierdzi infolinia.
    >
    > Nie da się już założyć w GB24, właśnie próbowałem.

    Chyba mnie krew zaleje. W piątek popołudniu założyłem e-getin. Dzis rano
    przelałem tam pierwsze 14 tysięcy. O 13-tej jeszcze nie były zaksięgowane.
    Poszedłem do roboty. Wracam po 22.00 z roboty, pieniądze zaksięgowane, tylko
    ch....j z tego. To po co ja ten e-getin zakładałem? Żeby biegac do oddziału
    i stac w kolejkach? Na załozenie tego e-getina straciłem godzinę. Poza tym
    oddział na drugim końcu miasta. Sram taki bank. Tylko za likwidacje konta
    przed upływem roku żądają 50 złotych. Chyba będzie konto bez pieniędzy
    wisieć im rok. Przelewam z powrotem te pieniądze. Przecież to jest Qrwa
    niepoważne.

    azot