  • Data: 2009-07-08 06:39:55
    Temat: Re: Od dzisiaj Lokaty Codziennie w Getinie tylko w oddziałach
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "V" news:h30ek2$802$1@news.onet.pl

    > Na wolnym rynku chętnych nie szukasz Ty, tylko chętni Ciebie.

    O, to coś nowego. Od lat uczono mnie, że na wolnym rynku ty szukasz innych a
    inni szukają ciebie, no ale może za długo siedziałem na obczyźnie gdzie w
    podobny sposób ten wolny rynek funkcjonował :)

    > Skorzystają z Twojej drogiej oferty wtedy, gdy z jakichś powodów nie
    > będą mogli skorzystać z oferty rynkowej. Z jakich ?

    Jesteś święcie przekonany o swojej racji, bo ja odnoszę dziwne wrażenie, że
    chyba nie do końca jesteś przekonany do swoim (IMHO mylnych) poglądów.