eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOd dzisiaj Lokaty Codziennie w Getinie tylko w oddziałach › Re: Od dzisiaj Lokaty Codziennie w Getinie tylko w oddziałach
  • Data: 2009-07-09 05:28:10
    Temat: Re: Od dzisiaj Lokaty Codziennie w Getinie tylko w oddziałach
    Od: V <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Bogdan B. pisze:

    > Nie ma związku. Nie interesuje mnie kredyt, w Getinie mam tylko depozyty.
    > Getin zaoferował mi kredyt - w wysokości połowy moich depozytów.
    > Uważam to za śmieszne. Gdybym potrzebował tej gotówki to po prostu
    > zlikwidowałbym połowę depozytów.

    Ma związek. Biorąc kredyt, płacisz odsetki bankowi, który najpierw
    pożyczył u Ciebie dając Ci "dziwny" procent za lokatę. Jeśli teraz w tym
    samym banku Ty pożyczysz to bank z Twoją transakcją zbliży się do
    równowagi, do WIBIDU i to będzie OK i jak napisałem wcześniej, jest
    logicznym postępowaniem banku.
    V.