  • Data: 2009-07-24 14:40:04
    Temat: Re: Oddałem debetówki PEKAO SA
    Od: XYZ <j...@m...bin> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-07-24 16:03, Robert Kois wrote:

    > Norma w Pekao. Ponieważ zamykałem poszczególne produkty (KK, linia
    > kredytowa, ROR) w różnych terminach to parokrotnie tego doświadczyłem. Zero
    > pytań i zachęt do pozostania.

    Wczoraj byłem rano ze znajomą w Pekao i obok w okienku słyszałem jak
    bankierka namawiała kobietę do nielikwidowania rachunku. W zamian
    proponowała 3-miesięczne zwolnienie z opłat za prowadzenie rachunku.
    Również wczoraj, poszedłem do innego oddziału zlikwidować mój rachunek.
    Już byłem przygotowany, że zaproponują to samo. O dziwo, pracownica od
    razu wręczyła mi druk rozwiązania umowy. Pytała jednak usilnie jaki jest
    powód mojej decyzji - jakby nie wiedzieli sami...