eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOdmowa potwierdzenia zamknięcia kontaRe: Odmowa potwierdzenia zamknięcia konta
  • Data: 2004-03-28 21:10:30
    Temat: Re: Odmowa potwierdzenia zamknięcia konta
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:c4787d$j3n$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Nie wiem czy ma obowiązek przechowywania kopert, ale jeżeli ich nie
    > przechowuje to raczej nic nie udowodni.
    > Jeżeli dojdzie do sporu to klient przedstawi dowód nadania z numerem
    > przesyłki i zwrotkę. Jak bank chciałby wykazać co dostał, bez koperty z
    > numerem przesyłki? Na słowo?

    A jak klient wykaże, że bank twierdząc, iż nic nie dostał, kłamie?

    Inna sprawa, że w sporze bank-konsument, bank twierdzący, że dostał pustą
    kopertę, której nie jest w stanie przedstawić, bo wyrzucił, raczej byłby
    skazany na porażkę.


    --
    Pozdrawiam,
    Washko
    http://www.lexos.org.pl/
    http://www.odpowiedzialnosc.org/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1