eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOdmowa przyjęcia zapłaty kartąRe: Odmowa przyjęcia zapłaty kartą
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!poznan.rmf.pl!news.man.poznan.pl!newsfeed.t
    pinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Marcin Szczygieł <m...@k...to.usun.szczygiel.info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Odmowa przyjęcia zapłaty kartą
    Date: Thu, 29 Jan 2004 09:06:16 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 27
    Message-ID: <1u95eheziwkdq$.1k5eq4cwlre81$.dlg@40tude.net>
    References: <bv7iln$7af$1@news.onet.pl> <b...@n...elartnet>
    <16k3tm1tajgf0$.wr2cym1m99dw$.dlg@40tude.net>
    <40183961$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: w3cache.dnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1075363975 14751 213.25.122.246 (29 Jan 2004 08:12:55
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 29 Jan 2004 08:12:55 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.5.1 Hamster/2.0.0.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:281274
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 28-01-2004 23:37:20, Piotr Grzegorz Skowroński napisal:
    > No właśnie to jest nierealne.
    > Sklep nie może przestać obsługiwać gotówki, bo nie zarobi :)

    [...]
    > ...a jeśli sklep i tak musi gotówkę przyjmować i nią zarządzać, to IMHO
    > koszty o których wspomniałeś nie mogą się znacząco zmienić w zależności od
    > tego, jaka część płatności będzie regulowana bezgotówkowo.

    Pisząc poprzedniego posta wyobraziłem sobie sytuację, w której
    dominującym i wyłącznym sposobem płacenia jest "plastik". I nagle
    pojawia się rewolucyjne rozwiązanie: gotówka! Nie musisz już pamiętać
    PIN-u! Nie musisz uważać jak się podpisujesz! Wyciągasz banknot i parę
    monet i gotowe! Jaka to wygoda dla klienta!

    Zauważ, że jest to sytuacja dokładnie odwrotna do obecnej - wszak
    karty wymyślono żeby ułatwiać życie klientom. Jak w takiej, IMO trochę
    utopijnej sytuacji zachowaliby się srzedawcy, mając w perspektywie
    poniesienie tych wszystkich kosztów, o których pisałem w poprzednim
    poście? Aha, doszedłby jeszcze jeden koszt:

    8. Przeszkolenie obsługi pod kątem rozpoznawania fałszywych pieniędzy
    oraz straty wynikające z przyjmowania "fałszywek".
    --
    pozdrawiam
    Marcin Szczygieł GG:2632057 marcin (SHIFT+2) szczygiel.info
    http://szczygiel.info

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1