  • Data: 2009-02-20 22:47:13
    Temat: Re: Odp: Noble straszy kredytobiorców
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Baloo pisze:
    > Oczywiście.
    > Wszyscy bezwględnie powinniśmy znać się na wszystkim bez wyjątku.
    > Najlepiej w znacznie większym stopniu, niż inni :>

    Skoro ktoś podpisuje umowę kredytową na całe życie to ja bym jednak
    polecał zapoznać się trochę z tematem.

    Osobiście zanim kupie TV/laptopa/inny sprzęt to czytam testy/opinie i
    interesuje sie tematem. To samo z samochodem. To samo zanim wpłaciłem
    pierwszą 1 PLN w fundusze. To samo zanim uczyniłem dane konto moim
    głównym itp. itd.

    --
    Mithos