    From: No Name <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Odp: Odp: weksel
    Date: Fri, 28 Mar 2003 12:04:34 +0100

    > Serdeczne dzieki za rzeczowe rady.
    > Projekt zabudowy? Co to jest? Niesłyszałem o tym...myslałem, ze jak sie ma
    > działke to sie robi projekt domu i bierze sie pozwolenie na budowę....
    > Sorki...ale najwidoczniej jestem zielony.
    > Pozdrawiam serdecznie
    > Madab

    Może nieprecyzyjnie to ująłem: mając działkę, którą można podzielić,
    możesz w oparciu o plan zagospodarowania przestrzennego, który określa,
    co może byc wybudowane na ww. nieruchomości sporządzić np. projekt
    osiedla domków/szeregowców/zabudowy wielorodzinnej/mieszkalnej+usługi
    etc. i zatwierdzić taki projekt, uzykując pozwolenie na budowę.
    Taka nieruchomość ma większą wartośc, bo jest "gotowa" do zainwestowania
    - jednakże te wszystkie rzeczy kosztują, co stanowi niewątpliwy
    mankament całej sprawy. Podobnie, jak to, że pozwolenie dla ciebie może
    okazac się "nieprzechodnie" na kupującego nieruchomość.
    Bank chętniej patrzy na inwestycję przygotowaną, niż na taką, w której
    niewycięte drzewo czy brak dostępu do jakiegoś medium może zawiesić
    realizację planu do bliżej nieokreślinego terminu.

    Pzdr: Dogbert