  • Data: 2003-04-08 10:04:09
    Temat: Re: Odp: Ranking KK w Pulsie Biznesu
    Od: Pawel Zielewski <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in article b6u1m6$mp5$...@n...onet.pl, Damian at x...@o...PoLand wrote on
    4/8/03 10:35:

    > U?ytkownik Krzysiek <K...@w...pl> w wiadomo?ci do grup dyskusyjnych
    > napisa?:b6u13m$47r$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

    > na
    >>
    > dokladnie tak, ja rowniez zadowolony jestem z ostatniego roku z kk lukasa
    > a w rankingu o dziwo jej nie ma...wiec zastanawia mnie co maja te "lepsze"
    > karty, laser, podreczna latarke czy roczy okres rozliczeniowy..
    > mniej wiecej znam produkty konkurencyjne i kilka kart z przytoczonego top'u
    > z pewnoscia wyrzucilbym na rzecz lukasa
    > pozdrawiam

    gwoli scislosci - pozycjonowanie nic nie kosztuje, a wszelkie tego typu
    insynuacje narazaja was na stek obelg z mojej strony (oczywiscie, jesli
    znudzi mi sie wyniosle milczenie).
    ranking byl sporzadzaony w oparciu o jasne kryteria, czyli o to NA CO
    ZWRACA UWAGE KLIENT BANKU JUZ TYLKO NAWET MYSLAC O WYROBIENIU SOBIE KARTY
    KREDYTOWEJ. KLIENT, KTORY MA W DODATKU OGRANICZONA WYDOLNASC FINANSOWA.
    proste - inni zrozumieli

    nie wnikam - i nie zamierzam - jak sie te karty sprawuja pozniej. inaczej
    bedzie z goldami, z ktoprymi mam spore doswiadczenie. ale o tym za miesiac w
    pb
    na razie zegnam panstwa
    p2