  • Data: 2003-04-08 18:48:20
    Temat: Re: Ranking KK w Pulsie Biznesu
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    > wyrządzonych przez dzieci). Ma również, jak wszystko, swoje wady - np.
    > stosunkowo niewielka liczba punktów akceptujących w Polsce. Dodatkowo ma
    > korzystniejsze przeliczniki walutowe i można nią płacić on-line w
    serwisach
    > zza Oceanu Atlantyckiego.
    > Ja osobiście używam na co dzień VISY Citibanku i AmEx'a Millenium. I wybór
    > ten przeprowadziłem świadomie i jestem z niego zadowolony. Brakuje mi
    tylko
    > dobrego MasterCard'a ale jak na razie uważana przeze mnie za najlepszą
    EC/MC
> [...]
    on-line?).
    > Słowo na temat KK z PKOBP - jak najdalej od tego wynalazku i jak najdalej
    od
    > PKO. Nie mają przygotowanej infrastruktury do obsługi ani przeszkolonego
    > personelu i trzeba odstać z godzinkę w kolejce aż przyjmą łaskawie
    papierki
    > (może kiedyś, jak się poprawią...) - osobiście wisi mi kredyt w PKO w
    > granicach 20% (nie zadłużam się na karcie) a boli konieczność
    ubezpieczania
    > karty (zamiast robić taki głupie manewry, powinni podnieść opłatę za

    Ja nie twierdzę, że AmEx z Millennium jest zły tylko wskazuję dlaczego
    dostał mniej punktów.
    Sam mam AmEx'a i MC z PKO BP. Po ostatnich moich przejściach z księgowaniem
    spłaty MC nie będę się upierał, że jest to najlepsza karta. AmEx ma takie
    wady jak wspomniana mała akceptowalność w Polsce i praktycznie żadna w
    krajach w których bywam ale zaletą są przeliczniki i podgląd przez
    www.millenet.pl no i była to moja pierwsza kredytówka.