  • Data: 2009-12-29 19:11:57
    Temat: Re: Odp: Z cyklu kto da więcej? - liczba transakcji na kk
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 29 Dec 2009 12:04:16 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    [...]

    > Odpowiedź Ryby do Brzezi (nie jest to odpowiedź anonima!):
    > Jak leje zawsze za 20 PLN to i codziennie tankuje.
    > Ciężko mi sobie wyobrazić codziennie po 3 transakcje.
    >
    > Reasumując nie jest więc pewne, że codziennie tankuje, no chyba że ma MC
    > i w najnowszej promocji chce koniecznie pojechać do Afryki ;)

    Dokładnie o tym samym chciałem wspomnieć ;)
    BTW, ssie straszliwie ta promocja MC - byle koleś z dostępem do wielu POSów
    nastuka tysiące transakcji i wygra... W sumie to nawet prościej można:
    podpisać umowę z jakimś polcardem/platnosci.pl/platnosci24.pl itp. i potem
    natrzaskać tysiące transakcji po 1..99 groszy. Nigdzie w regulaminie nie ma
    słowa o tym że nie wolno "oszukiwać", a w ten sposób codziennie można nabić
    100 transakcji za 49,50zł. Wyjazd do RPA dla 2 osób za 346,50 to niezła
    okazja :) Inna sprawa, że na 100% zawodowi wygrywacze konkursów SMSowych i
    pokrewnych od dawna klepią te setki transakcji... Fajnie byłoby dowiedzieć
    się jakie ilości transakcji zrobili ci co wygrali wyjazd :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944