  • Data: 2011-01-07 16:55:47
    Temat: Re: Odp: co daje nam OFE?
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

    news:ig7f3s$cni$9@inews.gazeta.pl...

    > serio?
    > To do tej pory zadna firma notowana na giełdzie nie zbankrutowała?
    > Halo, czy to na pewno Ziemia?

    Portfel akcji nigdy nie spada do zera. Akcje jako rynek. To oczywiste że nie
    kupuje się jednej firmy. A nawet jak bankrutuje, to akcje nie lecą do zera
    od razu. Przykład Techmex, który jest bankrutem a ciągle akcje są coś warte.

    > To w nienormalnej gospodarce bankructwa sie nie zdarzają.
    > W normalnej są naturalnym procesem i ludzi tracą na tym kasę co tez jest
    > normalne, tylko czasami szkoda.

    Nigdy nie wkładaj wszystkich jajek do jednego koszyka. Myślałem, że na tej
    grupie nie muszę przypominać takich oczywistości. W normalnej gospodarce
    akcje zawsze w długim terminie rosną. Nawet w Japonii.
    A jak by spadały, to tym lepiej.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/