  • Data: 2004-06-03 12:15:30
    Temat: Re: Odp: karty przedpłacone ING - czym się różnią?
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Nawara napisał:
    > To, że nie jest personalizowana w sensie nie ma nadruku nazwiska
    > właściciela nie oznacza, że można nią obdarowywać swoich znajomych.
    > Karta jest przypisana do konkretnej osoby.
    > Łamie się w ten sposób umowę - sytuacja jest analogiczna, jakbyś
    > podarował kartę jakiegokolwiek innego banku.
    > Np. osoba obdarowana nie będzie mogła zastrzec karty, ani nie załatwi
    > żadnej sprawy, gdyby chciała cokolwiek załatwić związanego z tą kartą
    > w ING.

    Dokładnie jest tak jak napisał Wojciech. Takiej samej treści informację
    otrzymałem z ING Bank. Zainteresowały mnie kiedyś te karty w kontekście
    płacenia nimi. Jak można zapłacić w sklepie kartą, na której nie ma
    nazwiska posiadacza ani jego podpisu, w przypadku gdy terminal nie
    będzie honorował PIN-u a domagał się podpisu na SLIP-ie. Napisałem maila
    z tym pytaniem pod e-mail kontaktowy ING - mampytanie!ingbank.pl Oto
    jaką otrzymałem odpowiedź:

    W odpowiedzi na Pana pytanie uprzejmie informuję, że w przypadku
    dokonywania transakcji kartą Maestro Przedpłaconą na okaziciela w
    punktach handlowo-usługowych posługuje się Pan numerem PIN lub podpisem
    takim jaki jest złożony na karcie uzależnione jest to od punktu i
    terminala jaki posiadają. Kartę podpisuję ostateczny właściciciel , w
    przypadku gdy otrzymał Paną kartę np. w prezencie to powinien Pan
    zgłosić w oddziale, że jest Pan właścicielem tej karty (podaje Pan swoje
    dane) i powinien Pan podpisać kartę.

    Pozdrawiam,

    K.