eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOdpowiedź na reklamację dot. skimminguRe: Odpowiedź na reklamację dot. skimmingu
  • Data: 2013-05-01 12:06:30
    Temat: Re: Odpowiedź na reklamację dot. skimmingu
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Michał <m...@i...dane.pl> writes:

    > 2)Sposób autoryzacji transakcji, bank powinien Cie poinformować czy to
    > był pin czy podpis.

    Prawie na pewno podpis lub w ogóle nic.

    > 3) Twoja sprawa jest o tyle skomplikowana, że późno się zorientowałeś
    > (kilka dni), kwoty były małe i w różnych punktach,

    Kilka dni to jest bardzo szybko. Bardzo bardzo bardzo szybko.

    > 4)Zgłaszamy sprawę na policję, jak pisał tutaj jeden kolega, to
    > ciekawe przeżycie, ja byłem mniej przekonujący i nie udało mi się
    > uzyskać zaświadczenia, usłyszałem, że... policja takowych nie wystawia
    > a bank powinien o tym wiedzieć.... na szczęście inteligo powiedziało
    > na to "ok"

    Policja nie daje kwitu, że się im zgłosiło sprawę? No to ładnie.

    > 5) Nie do końca wiem, kto w moim przypadku ostatecznie był
    > poszkodowany, bank, operator karty?

    Trochę inny układ bo to nie USA.
    --
    Krzysztof Halasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 02.05.13 00:40 J.F.

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1