  • Data: 2002-02-14 19:09:48
    Temat: Re: Odpowiedzialność banku za transakcje podrobioną kartą
    Od: Krzysztof Pachucki <k...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dziekuje za wyjaśnienia, nie mniej stoja one w sprzecznosci z
    regulaminem
    uzywania karty VC (PKO BP) gdzie jest napisane ze klient ponosi pelna
    odpowiedzialnosc ze wszelkie transakcje z uzyciem karty (w domysle
    uzyciem danych karty). Cytuje z pamieci wiec moge cos przekrecic.
    Regulamin ten musimy podpisac przy odbiorze karty .
    W moim przypadku pomogla mi publikacja w gazecie wyborczej,
    i skargado GINB.
    Oczywiscie o transakcji dowiedzialem sie po ponad miesiacu
    i zakup (nie wiem nawet czego) byl dostarczony na jakis adres w stanach.
    Nadal mnie jednak nurtuje problem. Czy bank jest zobowiazany do
    warunkowego uznania reklamacji czy nie ???

    Tak przy okazji to przypomnialo mi sie ze dwa lata temu
    jakiemus klientowi obciazono karte ktorej jeszcze nie odebral z banku,
    rowniez PKO BP.

    Krzysztof

    --
    Krzysztof Pachucki