eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOdpowiedzialność za ujemne saldo...Re: Odpowiedzialność za ujemne saldo...
  • Data: 2003-07-02 18:51:04
    Temat: Re: Odpowiedzialność za ujemne saldo...
    Od: "Joogi" <N...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >
    > Czy dobrze zrozumiałem: wypłaciłeś raz w piątek, potem w poniedziałek
    > sprawdziłeś i od razu dokonałeś drugiej wypłaty?
    >

    Tak - sprawdziłem w poniedziałek stan konta (z wydrukiem) i od razu pobrałem
    pieniądze (mam drugi wydruk) - różnica między transakcjami - około minuty.

    >
    > No to bank powinien o Ciebie zadbać. Aktywni klienci są w cenie :)
    >

    Jak narazie mimo stałych dochodów i dwókrotnie przewyższającą deklarowane -
    obroty na koncie - uparcie odmawiają mi Visa Clasic...

    > Wydruk jest z tą samą datą, co wypłata?

    J.W. - minuta różnicy

    >
    > Czy oprócz odsetek, bank pobrał jakieś opłaty?
    >

    Odsetki karne...czyli wyższe od standardowych (ale to kilka złotych i nie ma
    o co kopii kruszyć)


    > Obawiam się, że znajdzie się tam paragraf w stylu: klient ma obowiązek
    > sam pilnować swojego salda.

    Powołują się na regulamin Visa

    --
    dzięki
    Joogi


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1