    From: "Damian Niusy" <b...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Odsetki od lokat dłuższych niż rok
    Date: Mon, 28 Sep 2009 22:28:40 +0200

    > Trudno powiedziec, nie zakladam juz od kilku lat dlugich lokat. Trzeba
    > wczytywac sie w regulaminy danego banku, czy masz napisane, ze
    > kapitalizowane po okresie umownym, czy inaczej. Generalnie wczesniej banki
    > oferowaly lokaty dlugoterminowe na zmienny procent a wtedy jestes zdany na
    > laske prezesa banku. Czesto bylo tak, ze stopy rynkowe rosly a takie
    > lokaty staly w miejscu. Generalnie nie polecam nikomu takich lokat, chyba,
    > ze oferta jest na atrakcyjny staly procent a przewidujesz znaczna obnizke
    > na rynku. Generalnie do lokowania dlugoterminowego nalezy wybierac
> [...]

    Wczytuję się w regulamin Getin ale niestety nic nie wspomina o
    kapitalizowaniu.

    § 16
    1. Dla celów obliczania odsetek przyjmuje się, że rok ma 365 dni.
    2. Odsetki naliczane są za rzeczywistą ilość dni okresu umownego.

    Teraz to jak napisałem nie mam zamiaru czegoś takiego robić.
    Ale 3 lata temu to chyba myślałem że % mogą spadać więc tak wyszło.
    Ale na tym nie kapitalizowaniu do Getin mnie wydymał nie ma co.
    Teraz to mam KO w Polabanku i w Euro więc chyba nie najgorzej.
    Ale też mam lokatki na 2 lata w Getinie na 8% więc porównywalne
    z tym co teraz w Polbanku i Eurobanku.

    Damian